Hanımlar merhaba,
İlk doğumumda 12 saat kendi sancım sancı ve 10 cm açıklık olmasına rağmen kordon dolanması sebebiyle bebeğim vajinal doğamadı sezaryene alındım.
Şimdi eğer ssvd yapmam istersem ilkinden daha mı kolay olur, daha az sancı, daha çabuk açıklık daha kolay mı olur. Yaşayan var mı?