parlamelisa melllbb ben gittim canım 45 dakikaya yakın baktı inceledi fotoğrafları ve raporlamasını yaparak dosya şeklinde bize verdi şükür aksi giden birşey olmamıştı öyle de geçmişti kızım şuan 16 aylık oldu bile herşey yolunda ben memnun kaldım yani
cicek90 melllbb ilk kızımda Murat Aksoy’a gitmiştim ikincide Fedi hocaya gittim ikiside çok iyi doktor ama ben Fedi hocayı daha çok sevdim
melllbb parlamelisa Ay çok şükür maşallah 😍 bizimde güzel geçer inşallah randevu alıcam yarın iki dr arasında kalmiştim
ikincibahar_08 Ben fedi Ercan’a yaptırdım memnun kaldım 45 dakika sürdü detaylı her şeyi anlattı renkli fotoğraflarını verdi 4800 liraydı bir buçuk ay önce
melllbb ikincibahar_08 Evet Murat beyle ikisini aradım bugün fiyat aldım ikisi de 6 bin dedi yorumları çok güzel ikisinin de 🫠
melllbb cicek90 Ayy bu kadar olur bende ikisi arasında kaldım doktorum Murat beye çok iyidir dedi o yüzden büyük ihtimal ona gidicem
melllbb cicek90 Ben Bodrumda yaşıyorum benim karışık oldu olaylar detaylı için aydına gidicem burda sıra vermediler özel yapan yerleri de doktorum önermedi perinatolog değil dedi