eylusssss Kızlar buradan paket alan var mı Sincan şubesinden veya Keçiören’den. Hangi doktora gidiyorsunuz yada herhangi bir özel hastane öneriniz var mı
irem7406 eylusssss merhabalar ben lokman hekim Sincan hastanesinden paket aldım Hacer Büşra Güntay hocama gidiyorum 7 aylık hamileyim şimdilik bir problem yaşamadım memnunum herşey yolunda gidiyor
irem7406 eylusssss 13 haftalıktan aldım ben hamileliğin başlarını oluyor yani o zaman 62 bin tl ye anlaşmıştık şuan güncel fiyat hakkında bilgim yok
Nslsh-989 eylusssss aşırı ilgili tatlı sevimli bir doktor giderseniz ne demek istediğimi anlarsınız doktor değilde abla gibi davranıyor
azra19 sarumervee merhaba bende melike hocaya bir kere gitmiştim cok tatlı bı bayan yenı hamileyim doğum paket konusunda bilginiz var mı acaba ?
sarumervee azra19 evet çok tatlı birisi cidden 11 haftalıkken aldım ben doğum paketini şuan 26 haftalığım fiyatlar değişmiş olabilir ama yanlış hatırlamıyorsam 72 bin dediler o zaman ben kız kardeşim Orda çalıştığı için personel yakını indirimli 52 bine aldım
azra19 sarumervee gecen gittim 88 bin dediler maxi pakete benim şuan ikiz 5 bin TL fark istiyorlar 93 bin🤦🏼♀️
Prensesmom_ eylusssss kuzenim doğum yaptı hiç memnun kalmadı ve ayrıca yenidoğan bakım ünitesi olmadığı için kendisi ayrı bebeği ayrı hastanede kaldı çok psikolojisi bozulmuştu
Nslsh-989 Prensesmom_ pardon kuzeniniz neden yattı bende yeni doğum yaptım orda bende bebeğimde enfeksiyon oldu ikimizde kaldık hastanede