nisa2004 bende grip oldum ve öksürük geçmedi çok şiddetli öksürüğüm oluyor ama kötü düşünmek istemiyorum eskilerin her dediği sadece halk arasında söylenti olabiliyor doktorum bana bol c vitamini tüket boğazını sürekli nemli tutmaya çalış bol su iç ve ıhlamur, nane limon, zencefil tüketebilirsin demişti tabi siz doktorunuza danışmadan tüketmeyin