merveunalll Avent biberonların cam olanı mı daha kullanışlı yoksa plastik olanı mı koku sorunu felan oluyor mu
Ceku256 merveunalll cam olan biraz beni korkutuyor plastik olanı aldım bebeğimde biberon emzik tutmadı bayadır kenarda duruyor koku yok
Dinolisoo merveunalll cam hemen kırılıyor ve çok ağır gelir hem bebeğin tutmasına hem senin kolun yorulur. Aventin plastiği daha sağlıklı bir maddeden deniyor
defnoloj merveunalll ben cam kullandım çokta memnun kaldım. Büyüğü de küçüğü de hala duruyor ikinci bebeğe ucunu yenileyip kullanırım ihtiyaç olursa. Kaç defa tezgahtan elimden düştü kırılmadı çokta sağlam. Camdan daha sağlıklısı yok gibi geliyo
papatyakokulugece deletedmom43191 patlıyor ama plastik de iyi Philipsin iki yıldır kullanıyorum kızıma kokmuyor