hacer1016 Kızlar.ben şuan 8 haftalığım kanamam var kahverengi sizce neden kaynaklı olabilir normal midir ?
ghostty hacer1016 farklı sebeplerden kanama olabiliyor ,doktorunuza muayeneye gidin mutlaka. Size progestan fitil vs başlatır.
ylnydgd hacer1016 gebelikte hiçbir kanama ya da lekelenme normal değildir. Hemen doktora gitmelisiniz.