_Medine kuzum benim yanımda annem eşim vardı ama olmasalardı ilk an çok zorlanırdım. Beni çok titreme aldı doğumdan çıkınca baya üşüdüm o anda beni ısıttılar geçti. Çok kan kaybettim ayağa kalkınca falan baygınlık geçiriyordum tek kalsam perişan olurdum. Yani biri olsa gerçekten daha güvende olursun.