En son 26 da perinatoloji muayanesine gittim. Şu an 29.haftamdayım. Kadın doğuma en son 19.haftamda gittim. Bu arada yapılam test tahlil bir şey var mıydı. Şeker ölçümü yaptırmadım evde şeker takibi yaptım cihazla. Devlet has. Gittiğim için kimseye de soramadım. Yardımcı olur musunuz kan idrar tahlili falan yapılıyor mu bu haftalarda ona göre bu hafta gideceğim.