Kızlar merhaba bu ay günüm 28 Aralık’ta hatırlarsanız dün dayanamayıp elimde kalan son ovülasyon testi ile gebelik var mı diye bakmaya çalıştım sonucum bu şekilde çıktı önce ilk fotoğraftaki gibi çıktı daha sonra Belirginleşmeye başladı kaset testlerde hamilelik öğrenirken hCG değeri düşükken gitgide ikinci çizgi koyulaşır demişlerdi acaba bu test sonucuna göre ne yapayım

