MutluSema_ 31 aralıkta regl olmam gerekiyordu 2 gün ğnce test yaptım negatif ama 8 gün oldu yani moralim bozuluyor var mı regli benim gibi geciken
zelihadikmn Benim de öyleydi bende test yaptım çıktı Aile hekimliğine gidip bi kan ver Moralini de hic bozma hayırlısı ile olsun her sey en başta sağlıklı olsun
MutluSema_ Ztkn2 benim de yarın kadın doğuma randevu aldım çocuğum diyorum varsan da kendini belli et 🥲 ama yok heralde test negatif