Ben kocamdan tiksinmiştim 🫠 eşimle yatakları ayırmıştık o derece tiksinmiştim. Kokusu falan aşırı iğrenç geliyodu yanına yaklaşamıyodum. Sanki kocam değilde yabancı bi erkekmiş gibi hissediyodum ve mental olarak çok zorlamıştı sanki hiç geçmeyecek hep böyle olacakmış gibiydi. Onun yanında mutfaktan tiksinmiştim kimin mutfağı olursa olsun kokuyodu. Su kokusundan tiksinmiştim banyo yapmak eziyetti. Cevizdende tiksinmiştim ha bide kahve bağımlısıyken bir anda kahveden tiksinmiştim ben baya zor geçirmişim ilk 3 ayımı 😂 13. Haftada geçti hepsi şükür