babymom2026 Sağ göğsümde herhangi bir kızarıklık şişkinlik yokta sadece siyah kabuk kabuk gibi duşta suyun altında dökülüyor bir zararı yok ama solda da varda belirgin değil aşırı. Bu neden olur acaba ? 26+6 haftalık hamileyim
ghostty babymom2026 uçları kurumuş olabilir mi. Gebelikte cildim daha çok kuruyor şuan ve mevsimin de etkisi.
oznalk babymom2026 benimde aynı şekilde tek göğsünde kuruluk ve çatlak oluşmaya başladı göğüs ucu kremi aldım 2 günde etkisini gösterdi ve düzeldi şuan bi zararı olmayabilir ama emzirme döneminde ağrınız çok olur
AslanEge babymom2026 Benimde o haftalarda tam uç kısmı kararıp kabuk atmıştı yılan derisi gibi soyuldu sonra bir daha olmadı