Esrayusuf iyi sevindimm canım🤍 vücudun toparlanıyor demektir. İnşallah her şey yoluna girer 🤍 2. kürtajımdan sonra doktor 3 ay korunun demişti. açıkçası psikolojik olarak hemen olmaz diye düşünüyordum ama çok şükür 3 ay sonra hamile kaldım burda da kürtajdan sonra hamile kalıp sağlıklı şekilde doğuranları okudum. inşallah bizlerede nasip olur . içinizi ferah tutun-tutalım inşallah 🌸