Seymabyrm Kuzum o kadar ağlarken arada beslenmeyi nasıl yapıyorsun? Beslendikten sonra rahatlama vs olmuyor mu? Doktoruna sab simplex damlayı sorsana bi. Ben doğduğundan beri diyebilirim bi gece senin gibi sorun yaşadım o damlayı verdi doktor kullanıyorum gaz sorunu yok çok şükür. 2 buçuk aylık oldu kızım. Günde 4 kez 6 saatte bir 10 damla veriyorum toplam 40 damla. Doktoruna bir danış. Bir de sütün ne durumda? Kesin gaz ağlaması mı?