Merhaba hanımlar eşimin rahatlığı sebebiyle 31 aralıktan itibaren bikaç gün düzenli ilişki oldu ve korunmadan en son 6 ocakta Ella içtim çünkü iki çocuğum var içtim ama bi tarafım pişman içtiğim için bi tarafım ya birinden biri tuttuysa diye panik yapıyor. Hislerim birbirine girdi ve sat 21 aralık ilişki zamanı yumurtlama ya da denk geliyordu. Hamile kalırsam aldırmam ama mental olarak becerebilir miyim bilmiyorum henüz bunları düşünmeye de çok erken ama meraktan ve stresten gece olmuyo sabah olmuyo günler akmıyo ne olacaksa olsun öğreneyim kafamda hep dolaşan sisli düşünceler 🙁