Bende ankaradayim ama imkanınız varsa özele gidin ben özele gidicem doktor doğru düzgün ilgilenmiyor nasıl beslenmem ne yapıcam asla bilgilendirme ve destek yok kendi ağzımla konuşuyorum söylüyorum sıkıntılarımı yardım eden yok etlik ve Bilkent hastanelerine gittim diğer hastanelerede içim sinmedi eğer imkanınız varsa kesinlikle özele gidin hiç düşünmeden insan yerine koymuyarlar devlet hastanesindeki doktorlar 😠