serapbttl rmeysaerdem açlık 100 110 seyrinde tokluk normal ilk insülinimi az önce vurdum. Ama bende 2 gebelik şekeri geçmişi ve gebelik öncesi insülin direnci vardı ilaç kullanıyordum.
misacalik06 rmeysaerdem Benimde 19 haftalıkken açlık şekerim 115 çıkmıştı doktorum diyetisyene gönderdi o şekilde düşürdüm hiç insülin almadım 35 haftalık oldum hala yediğime içtiğime dikkat ediyorum. Diyetisyenle görüş mutlaka beraber liste hazırlayın