Series26 😂 Gözüm seyrise bişey var sanan bi insan olarak doktor seçimimde çok mutluyum 4. Aya giriyorum tek sıkıntım ikili de çogu kişi cinsiyet öğrenirken seda hanım söylemedi hatta bana benim için öncelik sağlıgı dedi o gün biraz bozuldum evet sağlıgı ama meral ediyordum ama sonrasında mutlu oldum beni ve bebeğimi benim kadar düşünen bir doktor emin olmak istiyor herşeyden doktorum için hep iyiki diyorum