elem02 Kızlar 5 haftalık hamileyim. Doktorum sadece folik asit verdi. Sizde de öyle mi? Yoksa farklı takviyeler kullanıyor musunz ilk 3 aylık dönemde?
reys elem02 ben de epey bir süre sadece folik asit ve d vitamini kullandım. Daha sonralarda verdi demir ve magnezyum falan. D vitamini de herkes kullanıyor mu bilmiyorum benim çok düşüktü 7ydi d vitaminim
Senacanblt_ elem02 ilk 3 ay folik asit kullandım sonrasında d vitamini multivitamin demir falan başladık
simgenuryilmazz Benim doktorum 12.haftaya kadar sadece folik asit vermişti sonrasında diğer vitaminlere başlattı
senemyetis Haftaya kadar folik asit folidoce kullandım bugün 12 haftalık oldu elenatal 2 ye başlattı doktorum