Kızlar merhaba detaylıda kalpte odak gördüğü için fetal yaptırdık. Ama diğer her sey yolunda kalpte de odak dışında bir sey yok çok güzel geçti muayne. Fetal sonucu temiz çıkarsa hiç korkmanıza gerek yok dedi kalpteki odak önemsizleşir dedi. 1 ay sonra gene gel bakayım dedi . Benım sonuçlarım temiz çıktı detaylıda ek olumsuz bir şeyde söylemedi. Her şey yolunda tekrar perinatoloğa gitmem gerekir mi. Maddi olarak da ucuk fiyatlar kadın dogumcumla rutin kontrol yeterli olmaz mı ? Detaylı da ek söyleyeceği bir şey yok cünkü . 2. Kez gitsem mi detaylıya gitmesem mii