3melekannesiyim borulcem sağolun artık zorlanıyorum heran olcakmş gibi de hissediyorum hiç gelmeyecekmis gibi de 😁
asenazeynep borulcem Ayy buraya göre son 79 ama nedense daha erken gelecek gibi hissediyorum😂Hiç böyle bir hissim yoktu şu sıralara kadar ama inceden bir doğum korkusu yüklendi galiba😂🥹
nidosh Ssmombe benim de 6 ve yakında öyle bir planı yok gibi doktor 40ı bekleyelim bakalım ne olacak dedi çarşamba günü çatı muayenesi yaptı mı sizi