1kediannesi1 Kızlar ben son 63 doktor sezeryan dedi bu ikinci olacak nasipse illa 38 - 39 larda mı alıyorlar yoksa 37+5 vs de alabilirler mı daha önce malesef kaybım olmuştu korkuyorum son haftalardan bebeği tehlikeye atmadan en erken dönemde alınsın istiyorum
Zynbnur borulcem son 14 ama ben haftaya doğmuş olmasını istiyorum yaa Allah’ın izniyle sağlıkla sıhhatle kucağımıza almak nasi örülesin Rabbim
atesvesu borulcem uygulamaya göre 110 ama sezeryan olacağım için 100 gün diyelim 💕 üçüncü kizimi bekliyorum ♥️
ikiprensesannesi___ borulcem uygulamaya göre 23 ama ayın 22 de gün verdi doktor inşallah bir aksilik çıkmazsa doğuma gıdecem evde 3 bebe ile hayat beni bekler 😁