Üçüncü gebeliğim bundan kız olacağını söyledi doktor sadece kız kardeşlerim biliyor hamileliğimde sosyal medya hesaplarımi kapatıyorum insanlarin içini bilemiyoruz ben nazara inanıyorum İlk gebeliğim de bebegm erkek olacağını öğrenen kaynananm ağlayıp oğlum artık beni sevmiyecek oğlunu sevecek demişti en iyisi sesiz sedasız dogurmaktr