dilaradoyan kızımda gözlerimiz kapalı bir şekilde boyaya ellerimizi batırıp birbirimizin üstüne el izi yapmıştık, gözlerimizi açtığımızda öğrenmiştik. Stüdyoda çekim yapıldı sadece ekip vardı, çevremizden kimseyi davet etmemiştik. Gebelik haberini de ilk öğrendiğimiz andan itibaren süreci video kaydına almıştık, onları kolaj yapıp paylaşmıştık. İlk hamileliğimde 13. Haftada cinsiyeti bile açıklamıştık.
Şimdi ikinci hamileligimde 14. Haftadayiz hamile olduğumu da paylaşmadım, cinsiyeti direkt öğreneceğiz parti organizasyon düşünmüyoruz. Öğrenince de paylaşacağımı düşünmüyorum 😄