dilaradoyan Parti değil ama ben süpriz olması olayını seviyorum. İlk çocuğumda hiç bir şey yapmadık. Hatta hiç hamilelik fotoğrafım bile yok diyebilirim. İkincide dedim ki neden yapmayayım, kaç kere hamile olacağım şu hayatta. Annem kardeşlerim falan kendi aramızda balon patlattık, pasta kestik ufak. Sosyal medyada paylaşmıştım. Ama nasip olmadı, bebeğimi gebeliğin 6.ayında kaybettim. Sonra da iyi ki de yapmışım dedim. Ondan bana hatıra birkaç şeyden biri o görüntüler kaldı. Şimdi tekrar hamileyim, her anın tadını çıkarmaya niyetliyim. Dün cinsiyeti öğrendik. Yine ailemden birkaç kişi, katılamayanları da görüntülü aradık, balon patlattık. Video çektik. Bu sefer paylaşım yapmayacağım. Ama hatırası bende kalacak. Vakit varken, anne karnında dahi olsa yavrularımızla anılarımız neden olmasın 🥹