Bileniniz vardır belki kızlar 12. haftada fetal dna trizomi 18 riskli çıkmıştı, 17 haftada yaptığım amniyosentezde t18 olarak çıktı. Dün 21+5 haftada gebeliği sonlandırmak için suni sancı başlandı bebeğim sabah 5 gibi doğdu😢 bizim hikayemizde burada son buldu. Uygulamayı sileceğim, hepiniz hoşçakalın. Sağlıkla ve huzurla dünyaya gelsin bebişleriniz🙏🙏🙏