hacrardc Kızlar dpo 10 bat 11 test yapmalı mıyım sizce? İlk idrar olmayacak ama sizce yapsam bile doğru sonuç alır mıyım? Yarın sabah mı yapayım?
hacrardc Bir1kelebek bu ay hiç regli belirtisi yaşamadım normalde bir hafta önceden başlıyordu ağrılarım Bu ay bir şey yok inşallah psikolojik değildir