fatmanurr50 Kızlar lansinoh göğüs pompasinda Manuel olan işimi görür mü yoksa elektrikli olanlar daha mı iyi olur kullanıp yorum yapacak var mı?
Daisyy000 fatmanurr50 Lansinohtan asla memnun kalmadım. Ön sütü güzel sağıyor ama yağlı sütü asla çekmiyordu. Bide sağarken göğüs ucumu cok acıttı,onun yüzünden hep yara oldu
maviportakal_ fatmanurr50 ilk ay elektrikli çok iyi ama çocuk büyüdükçe gerçekten sağım işi çok zor oluyor açıkçası vakit kalmıyor
fatmanurr50 Bende yorma açısından düşündüm birde canımız acirda belki mastit olur manuelde yapmak istemeyiz ama elektrikli de mecbur dayanırız gibi geldi penbe_karisi
penbe_karisi fatmanurr50 evet aynen öyle ben ilkindeee manuel almıştım çok pişman oldum mastit de oldumm berbattı
Daisyy000 melisapolat1 Merhaba ben yapmadım ihtiyaç olmadı bu bebekte 🌸 Ama eğer Ankaradaysaniz Kızılay’da Medela şubesi var oraya gidip işlemi yapabilirsiniz..