trukamtaf
Merhaba, çok geçmiş olsun.
Gebeliği sonlandırma ile ilgili kısmını bilemiyorum buradan konuşmak çok kolay tabii, herkes için.
Ancak hikayesine bakmak isterseniz @littlechick ’in de 21. Haftada suyu gelmişti ve hastanede yatarak 29. Haftada doğum yaptı, çok şükür bebeğine kavuştu.
Bana 20. Haftada acil serklaj atılmıştı, 23. Haftada enfeksiyon sebebiyle yeniden yatışım yapıldı. Enfeksiyon baskılanamadığı için 24. Haftada suyum geldi, bana su bitse bile enfeksiyon hayati risk oluşturmadığı sürece tutmaya çalışacaklarını söylemişlerdi ve artık 25. Haftada enfeksiyon çok ilerleyince doğum durdurulamadı, 25+2de doğum yaptım.
Çok zorlu 150 gün yoğun bakım sürecinin sonunda binlerce şükürler olsun kızıma sağlıkla kavuştuk 🙏🏻
tabii çok farklı ve acı dolu hikayeler de var 😞üstelik bazen en acısını bebeğinizi kaybetmek de olmuyor. Dua ederken o yüzden hep kalıcı
ve tam sağlıkla kavuşmayı dilemek, ne olursa olsun da yaşasın diyerek imtihan çağırmamak gerektiği düşüncesindeyim.
İnşallah umduğunuzun ötesinde kolaylık, hayır ve güzellikle sonuçlansın🙏🏻