leona98 Su anda doktordayim. Kurtaj sirami bekliyorum. 10 dk islem dediler ben yine de cok tedirginim. Vakumla uyutularak kurtaj olanlar var mi aranizda. Zaman gecmiyor biraz konusalim.
keleebeeekkk leona98 ben oldum düşük ilacı kullanara korkulacak bir şey yok sadece üzücü bir durum korkmadan çok üzülmüştüm yani sağlıklı olsaydı doğum yapcaktık o daha korkutucu bence😂
Sevila59 leona98 geçen sene bende olmuştum İnan hiç korkulacak bişey yok. Uyanınca hiç ağrım olmadı normal hayatıma devam ettim. Bu arada çok üzüldüm inşallah ardından heöen hamile kalır bebeğine kavuşursun🌸
keleebeeekkk leona98 normal uykuda gibi düşün kendini ağlayarak uyanmıştım ama psikolojik olarak etkilendiğim için bence
Guness_ Bedensel olarak 15 dakikalık bir işlem.. ertesi gün ayaktaydim ben.. genelde de oyle oluyormus. Sağlıklı gunler dilerim. Umarım bu aciyi dindirecek nice güzellikleriniz olur
Aynur52 leona98 leona98 nasıl geçti işleminiz acaba kaç dakika sürdü ağrınız oldu mu uyutuldunuz mu hastaneden ne zaman çıktınız