Açılmana gore suni sancıyı tavsiye ederim bnm oglumda 39un sonlarnda geldi kendi sancimla ama 40a girseydi suni sancyla baslatacaktim çünkü bazen bebegin gelmesi icin destege ihtyc olabiliyor,oglumda duzenli gelen sancilarla gitmeme rağmen suyumu doktor patlattı acilmalarm yavas ilerlediği icin suni sanci desteği aldım evet biraz zor ama odaklanrsan acilmalrn cok iyi oluyor