merveakarrrr @foodeng34 merhaba rsv aşısını ben de yaptırmayı düşünüyorum yaz bebeği ama kışa denk gelecek kışında korunsun diye. Siz kaçıncı haftada doğum yaptınız erken doğum yapma riski var mı acaba
foodeng34 merveakarrrr 40+3 te doğum yaptım. Hatta oğlumun gelesi yoktu suni sancı ile biz başlattık doğumu. İçiniz rahat olsun aşının hiçbir yan etkisi yok kol ağrısı ve aşı yeri şişliği dışında 🙏🏼