2cock hamileliğini yeni öğrendiğinde bu duygular çok normal olabiliyor. Benim de oğlum 6 yaşında hamileliğimi ilk öğrendiğimde aynı kaygıları ben de yaşadım. Çok stresliydim ne yapacağım, nasıl olacak, oğluma haksızlık mı oldu acaba bile diye düşündüm. Sürekli ağlamak geliyordu içimden. Ama şimdi 16. haftaya girdik. Bu düşünceler yavaş yavaş kayboldu. Artık daha sakin düşünebiliyorum. Evet, 2 çocukla yaşam belki daha zor olacak ama güzel olacağına eminim Allah’ın izniyle ☺️