iremykn serenss kullandım 26 aralıkta pik oldu diye düşünmüştüm 3 gün öncede pik oldu Sen test yapmadan önce yapmış muydun Ovülasyon nasıldı ?
serenss iremykn benim de 26 aralıkta pik oldu🥹🥹 sonra gebelik testten 1 gün önce yaptım da yine pike yakındı ama pik değildi.
iremykn serenss yaa tam aynı 🥹🥹 benimki tamamen pik oldu 2 gün negatif çıktı gebelik ama normal yaptım erken gebelik değildi Sen normal mi yaptın erken mi
iremykn serenss Ben normal yapmıştım inşallah yarın regl olmazsam bende denerim yeniden Adına çok mutlu oldum sağlıkla inşallah canım🫶🫶
iremykn serenss canım selam 2 gün önce test yaptım çok silik çizgi çıktı kn verdim 5.5 çıktı bugün de çizgi az daha belirgin ama kan vermedim henüz 🥹🥹🥹🥹
iremykn rosse16 ay hayır henüz cesaret edemedim, testin kargoda bugün gelecek Belim çok ağrıyor fakat daha regl gecikme 1.gündeyim