user99 Ayyy postu yeni görüyorum 11+1 im bende 27 yaşındayım ilk gebeliğim 12 Mart 2 li tarama için gideceğim tahmini doğum 22 Eylül gösteriyor hepimiz sağlıklı sıhhatli alalım kucağımıza inşallah 🙏🏻🫶🏻
UmutluYasam Vera98 rüyamda kızın olucak dedi doktor bakalım ne kadar doğru çıkacak arife günü randevum var 😂😂
saboz Vera98 doktor erkeğe benzetiyorum demişti, 13.haftamda fetal dna sunucuyla da erkek olduğunu öğrendik
iromela 2bebisannesyim ben de testler konusunda kararsızdım ama ilk bebeğim kaybettiğim için Dr. Fetal dna yaptırmamız önerdi Bayram öncesi sonuçlar gelecek bakalım cinsiyeti öğrenmiş olacağız🩷💙
2bebisannesyim iromela hayırlısı olsun bakalım sağlıkla kucağınıza alirsiniz ins ben testleri yaptirmayacam normal ultrasonda ne derse nasip bi oglum var bakalım bu defa ne olacak
Vera98 UmutluYasam yaa ben de rüyamda kız görmüştüm geçen hafta doktor kıza benzettiğini söyledi ama bakalım %100 demedi🫢
arelmoms Vera98 11+5 te gittik 12+2 gözüküyordu kız gibi duruyor, 16 hafta da net belli olur dedi bize doktorumuz oğlumda da aynı zaman da öğrenmiştik değişmemişti bakalım artık bi ay sonra netleşir 🥰