26+5deyim rahim uzunluğum 25 mm doktorum sürekli yatmam gerektiğini söyledi çok berbat bir süreç çok korkuyorum yaşayan var mı neoldu napacağım çocuğumu küveze bırakmak istemiyorum çok stresliyim doktorum akciğer geliştirici (gelestone) 4 tane iğne verdi bebek için hemen onları vuruldum iki dozum kaldı sabah 2 akşam 2 progestan sabah akşam 1-1 adalat günde 1 magosit gaviscon nexıum verdi çok berbat bir dönem