Kukoss Biraz korkulu bi surecti ama bende elendim ❤️ tansiyonum 20 ye cikinca acil sezeryanla dogum yaptım bebeğime dokunamadim su yutmus cigerleri icin yogun bakima aldilar dua edermisiniz bize ❤️
seydak1 Kukoss gözünüz aydın sağlıkla kucağınıza almak nasip olsun ,tansiyonla ilgili bir sıkıntınız mı var yoksa doğumdan kaynaklı mı problem yaşadınız
Kukoss seydak1 sagolun 🥰hamilelikten once arada oluyodu strese bagli olarak bebek ters nstlrimde sanci cikiyo ama ben hissetmiyodum demekki agriyi vucut cektikce tansiyonda cikti, idrarda protein cikmis birde
seydak1 Kukoss anladım çok geçmiş olsun bende 2. ye hamileyim ve panik atağım var bakalım nasıl olacak 🫠
seydak1 Kukoss ilk doğumum normal bunu da öyle istiyorum ama panik atak geçirmekten korkuyorum sezeryan da hiç istediğim bir şey değil nasıl olacak bakalım
Kukoss Dgkfj5 39-4 Allah razi olsun yarin getirirler insallah yanima doktor muayene etsinde bakalim 🌸
Kukoss seydak1 en sagliklisi nasil olacaksa oyle olsun kendini sartlama ben doner belki diye bekledim donmedi sezeryan ilerliyodu, tansiyon cikinca acil sezeryana dondu bak