Ne yaptıysam da bebeğimi emziremedim aşırı zorlanıyorum meme ucum iyi gibi bebeğimin emme ve damaklama durumu iyi dedi doktor ama ben bir türlü memeyi bebeğin ağzına veremiyorum acı hissi olmucak diyorlar ama ben memeyi verince acı hissediyorum yani olmuyor ne yapacağımı şaşırdım ne önerirsiniz ne yapabilirim