esraa65 Nişan geldi ama beraberinde çok fazla kan geldi hala gelmeye devam ediyor hastaneye gidiyoruz korkuyorum dua edin lütfen 🥹
gunesimekardes esraa65 Allah yardimciniz olsun saglikla kucaginiza alin insallah. sonucu bize de bildirin musait olursaniz.
tutuca esraa65 Rabbim sağlıcakla suhuletli doğumlar nasip etsin inşallah en kolay en güzel şekilde bebişini kucağına alırsın ❤️
Deleted33000 esraa65 son durumunuz nedir merak ettim doğum başlamış ama neden birden okadar kanama olmuş ki
esraa65 pasvan yatırdılar açılma kanaması olabilir dediler 2-3 cm açıklığım var sancım var sürekli kontrol ediyorlar doğumu bekliyorum artık ebeler doğurup çıkacaksın dediler 🥹
ozgenurd esraa65 Rabbim kolaylık versin inşallah en güzel sağlıklı şekilde ikinizde atlatırsınız “Rabbiyessir vela tu assir Rabbi temmim bil hayr” okuyun
3kedili2bebekli esraa65 normal o kız kardeşim de de olmuştu doğumdan hemen önce her yer kan olmuş hiç korkmayın sağlıkla kucağınıza alıp cikacsksiniz inşallah ☺️
momismom2 esraa65 evet hayırlı haberlerini bekliyoruz sancilarni güzel karşıla comelerek yada squatta olur sicak duş iyi olur ne kdr sen harekt edersen o kdr rahat alacaksn kucagna bebegini :)