Kizlar 2.gebeligim ama ilki su azalmasından dolayi 38.haftada suniyle oldu. O yüzden evde sanci nasil olur tam bilemiyorum. Dun muayenede 3 cm açıklık vardi. Bugun ikindiden sonra her tuvalete çıktığımda parca parca nişan geldi. Ki zaten doktorum da lekelenme ve nisan gelmesi vs olabilir demisti. Kanaman olursa veya suyun gelirse hic beklemeden gel demisti. Şuan belimde agri ve alt tarafta baskı harici biseyim yok. Burda okuduğum kadarıyla su gelmeden de gitmek gerekebiliyormus hastaneye. Yani ne olursa hemen gitmeliyim. Ya belki kesin anlarım aslinda ama suan sanki anlamayacakmis gibi hissediyorum. Baya karışık kafam :) bu arada dogum olmazsa cumartesi yatisim yapılacak sabah 8de zaten. Tecrübelerinizi okumak istiyorum 🥹