Kızlar selam doktorum letu yazdı da adetin 2,3,4,5,6. Günlerinde kullanıcakmışım. 5 gün kullanıp bırakıcakmışım ama aklıma takılan şey şu oldu. Dr bana çatlatma iğnesi vs önermedi
İlacı kullan şu tarihte gel yumurta boyunu kontrol edip iğne beriyim vs demedi. Öyle akışına bıraktı gibi. Burada okuyorum herkes letu veya femaradan sonra iğne yazmış doktoru.
Sizce doktorumu arayıp sormalı mıyım?
Fulya Bahçeçi tüp bebek merkezinde tedaviye başlamıştım