Kitappsever_1 bir hafta boyunca çocukta hareketde azalma hissettim her seferinde doğum sancısı çıktı durdurup gönderdiler son gittiğimde yine durdurmaya çalıştılar ama olmadı ağrı çok fazla çıktı bı gayret bir hafta daha en azından dediler yatış verdiler farkında olmadan inliyormusum hemşire ağrın çok artmış diyip hemen sezeryana aldılar