ozemay İyi geceler değerlerin cuma 335 pazartesi 1707 oldu artış değeri fazla mı sizce nasıl içimi korku şüphe kapladı engel olamıyorum yorumlarsanız çok sevinirim 🙏🏻
aselimdurum ozemay ben ilk kızımı 38 ile öğrenmiştim 2 gün sonra 1000 küsürlerdeydi değerim bana da ikiz olabilir demişlerdi ama tekti kızım şuan 6 yaşında yani gayet güzel artış olmuş kendinizi korkutmayın stres olmayın
ozemay 1kelebek1bebek çok teşekkür ederim sağolsun yapay zekaya danıştım bütün kötü ihtimalleri sıraladı 5 kat artmış Mol olabilir diye geceden beri gözüme uyku girmedi
ozemay aselimdurum içimi rahatlattınız çok teşekkür ederim doktor randevusu cuma günü içim içimi yiyor zaman geçmiyor resmen
aselimdurum ozemay yok yok rahat olun gayet sağlıklı güzel bir artış cuma günü yüksek ihtimal keseyi görürsünüz 🌸
ozemay aselimdurum inşallah sağlık ocağıda baktı 4 kattan fazla bir artış olmuş dedi normal mi dedim bişi sıkıntı yok gibi ama doktor baksın dedi hani böyle konuştukça ben daha da gerildim
Byn1998 Benimde regl 3 gün kala 200 çıktı bakalım yarın veya pazartesi kan vereceğim tekrar banada regl geçmeden yüksek geldi 7 gün kala öğrendim ama bilemedim
ozemay Melekumayy maşallah hayırlı olsun hani Allah korusun kötü bir şey çıkması da çoğul gebelik kafamda resmen silindi hep kötüye gidiyor ya