azlp ikisinide deneyimledim bu tamamiyle senin yapinla alakali ve birini secmekle baslayacaksin canim normal sec derim zorlu gecer sezaryen derim zorlu gecer yada tam tersi. Bunu yasayip goreceksin. Evet herkes bir fikir verebiliyor asagi yukari ama en doğrusunu sen yasayip göreceksin. Ben normal yPtim ilk oğlumu hersey cok güzeldi. Fakat dikemediler beni saatlerce sonra bir sekilde dikildim. Ne yuruyebildim 4 ay boyunca ne duzgun oturabildim. Dedim ki normal bana göre değil 2. Oğlumu sezaryen istedim. Oylede oldu şükür ertrsi gun ayaklandim. Harika bir sekilde isimi gucumu bebegime bakimimi buyuk oglumla ilgilenmeyi vs yaptim. Ama bu benimle alakali,bir baskasi tam tersini yasayabilir. Gonlunden ne geçiyorsa neye daha cok yakinsan onu seç. Evet normal dogum harika bir duygu saglik vs acisindan tercih edilsin deniyor ama herkes ayni şansta değil. Herkesin bedeni ayni değil. Dilerim en guzel sekilde bebegini kucaginiza alirsin saglikla huzurla neyi secersen sec ❤