sonmezz 14 haftalık gebeyim aşırı derecede kasık ve karın ağrım var kanama vs olmadı. Sizce normal mi ?
hanimhanimcik 12 haftalığım bende de ara ara ağrı oluyor normal bence, aşırı şekilde dayanılmaz bir ağrı değil ama. O şekildeyse normal değil tabiki
sonmezz hanimhanimcik yani bu sanki adet sancısı gibi aşırı derecede ağrıyor . İlk defa bu kadar şiddetli
hanimhanimcik sonmezz adet ağrısı gibiyse normal o bende de oluyor. belki acı eşiğiniz düşüktür ondan çok acıyor gibi geliyordur
HayalD Bana da oluyor ama kanepeden vs hızlı kalkınca oluyor yere çok yakın seviyede vs .oturup kalkarken