tosbito anne9800 bat 19. 19′unda test yapıcam artık bu ayda olmazsa tarlusalla regl söktürüp letu kullanmaya başlıyorum. Pcos mağduruyum 🥹🥹🥹
anne9800 nevinbulyaman geçen ay ben hayalkırıklığı yaşadım bu ay hem beklemek istiyorum hemde dayanamıyorum meraklanıyorum napcam bilmiyorum
nevinbulyaman @anne9800 bende geçen ay hayal kırıklığı yaşadım hemde kimyasal gebelik yaşadım o yüzden bekleyeceğim sende beklemelisin hayal kırıklığı yaşamamak için