Annesii66 Bu gün planlı sezaryen oldum Ve bu güne kadar acaba bebeğim nasıl sağlıklı mı diye kendimi yedim bitirdim hep dörtlü taramada risk çıkmıştı çok şükür kızım sağlıkla dünyaya geldi, darısı hamile olan bütün annelere inşallah 🤲🏻🌸
Annesii66 Gamzecnar teşekkür ederim spiral oldum ama doğum sırasında çekiştirme bastırma gibi şeyleri fazlasıyla hissettim ve acılıydı maalesef 😞 ama kızımı görünce hepsi hepsi geçti🥰