Kızlar maalesef gebeliğimin başından beri kullanıyorum progestanı bugün doktora sancıyla gittim ikisinden birini kullanabilirsin elinde hangisi varsa onu kullan ikisi de aynı işe yarıyor dedi ama yani biri oral biri vajinal aynı etkiyi gösterir mi Progestan mg olarak daha fazla daha etkili gibi birde duphaston agızdan alınıyor diğer organlara bir zararı olur mu uzun vadede cevaplarsanız çok sevinirim