Saraylokumu Hatice_15 Valla bazen kurtarıcı meleğim oluyor emzik şuan 4.5 aylık bebeğim kullanıyorum ben. 1 yaşına kadar devam. Sonra vermicem. Ağız ve diş yapısını bozuyormuş galiba
yorgunannis Hatice_15 karnını doyurduktan sonra bi müddet sakinleşsin ve uyusun diye veriyorum uyuduktan sonra çıkarıyorum. Hemşire 1 ay sonra ver dedi ama ilk başta tutmasalar sonra hayatta tutmuyorlar. Ayrıca kendim de çok seviyorum emzikli bebek🥰😀
Lilamorr06 Hatice_15 ben vermedim iyi mi yaptım kötü mü bilmiyorum. 14 aylık beni emzik gibi kullanıyor doğduğundan beri 😌 gece uyanmakar gündüz bi fırt geçip gitmeler 😂😂😂
yorgunannis Saraylokumu yok yaa 7 24 ağzında olursa 3 4 yaşına kadar anca öyle bozuyor yoksa aralıklı ve 2 yaşa kadar verilirse bişey olmuyor
yorgunannis Saraylokumu aynen tecrübe ile sabit ama zor oluyor emzikten vazgeçirmek ben emzik uçlarını kesip bıraktırdım. Kuş yedi falan diyordum çok günahım geliyordu yavruma yaa gidip gelip bakıyordu ucu olmuş mu diye şimdi aklıma gelince hüzünlendim🥺
Saraylokumu yorgunannis ama emzik rahatlık valla Hemde ne rahatlık ben emziği bulan bu kişilere hep dua ediyorum 😂😂👇🏻 “ 1949 yılında ortodontist Wilhelm Balters ve diş hekimi Adolf Müller ilk doğal ve çene yapısına uyumlu emziği üretmiştir ”
birbebegin Hatice_15 ilk bebegimde kullandım evet gayet kolay ve iyi oldu ikinciye hamileyim bir yandan veresim de yok biraz mekasetli geçicek ama bilmiyorum da
Busranur_mnts Hatice_15 basit ufak bi emzik aldım 40ından sonra uykuya geçerkenvs kısa süreli vermeyi düşünüyorum tutarsa
Deleted33000 Hatice_15 doğdu doğalı hiç tutmadı emziği oğlum ilk oğlumda tutmamış ti ama kızım iki yaşına kadar emzik emdi