Süreç daha hızlı ilerliyor o yüzden sancın geldiği gibi yada nişan vs durma direk hastaneye git doğum için herkeste farklı olablir benim de üçüncü kolay olur sanmıştım ama bebek kilolu olduğu için de olablir kolay olmadı çok zorlandım ama bu kişiden kişiye değişebilir